Ταξίδια

Ταξιδιωτικοί οργανισμοί, αεροπορικές, ακτοπλοϊκές ή άλλες εταιρείες διακίνησης επιβατών ή ενημέρωσης ταξιδιωτών έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από τις αυτοματοποιημένες εφαρμογές αναγνώρισης φωνής. Συγκεκριμένα:

  • Παρέχονται πληροφορίες σχετικά με:
    • τα δρομολόγια,
    • τις καθυστερήσεις άφιξης ή/και αναχώρησης,
    • τους τύπους των μέσων μεταφοράς,
    • τις τιμές εισιτηρίων
    • τα πρακτορεία διάθεσης των εισιτηρίων κ.λπ.
  • Προβλέπονται κρατήσεις θέσεων
  • Αυτοματοποιείται η δρομολόγηση κλήσεων στους αρμόδιους χειριστές για ζητήματα όπου απαιτείται η παρέμβασή τους
  • Εξυπηρετείται ταυτόχρονα μεγάλος όγκος εισερχόμενων κλήσεων και οι πελάτες πληροφορούνται αμεσότερα, χωρίς καθυστερήσεις

Τα οικονομικά οφέλη των εταιρειών είναι εμφανή, καθώς εξοικονομούνται τα έξοδα απασχόλησης πρακτόρων και χειριστών, που εξυπηρετούν και ενημερώνουν τους πελάτες-ταξιδιώτες.

Η Διάλογος έχει υλοποιήσει και εγκαταστήσει στην φωνητική πύλη της Cosmote τις υπηρεσίες ενημέρωσης των ταξιδιωτών σχετικά με τα αεροπορικά και ακτοπλοϊκά δρομολόγια.