Intracom

IntracomΤο Δεκέμβριο του 2002 εγκαταστάθηκε στο τηλεφωνικό κέντρο της Intracom το ολοκληρωμένο σύστημα δρομολόγησης και διαχείρισης κλήσεων, Dialogos Auto Attendant.

Με το προϊόν αυτό οι εισερχόμενες κλήσεις προωθούνται στους υπαλλήλους ή σε συγκεκριμένα τμήματα μίας εταιρείας αυτόματα, χωρίς την παρέμβαση χειριστή τηλεφωνικού κέντρου. Οι εύχρηστες δυνατότητες που προσφέρονται από το σύστημα επιτρέπουν στους χρήστες του να αποφεύγουν εισερχόμενες κλήσεις σε περιόδους μεγάλου φόρτου εργασίας, να προωθούν κατά την απουσία τους τις κλήσεις σε κάποιο συνάδελφο ή σε κάποιον προσωπικό αριθμό τους, όπως κινητό, ή να ακούνε τα ηχογραφημένα μηνύματα των ίδιων των καλούντων, όταν δεν είναι διαθέσιμοι. Επιπλέον, εξυπηρετείται αυτομάτως μεγάλος όγκος εισερχόμενων κλήσεων και καταργούνται οι χρόνοι αναμονής των καλούντων, ειδικά στις ώρες μεγάλης κίνησης εισερχόμενων κλήσεων και αδυναμίας των χειριστών να τις εξυπηρετήσουν όλες.