Voice Leasing

Μίσθωση Αυτοματοποιημένης Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης

Οι επιλογές που διέθετε μέχρι πρότινος ένας πελάτης που ενδιαφερόταν για την εισαγωγή μίας φωνητικής υπηρεσίας ήταν οι εξής: αγορά προϊόντος και ανάπτυξη in-house ή αγορά προϊόντος συνοδευόμενου από υπηρεσίες ανάπτυξης και λειτουργίας.

Και οι δύο παραπάνω επιλογές συνεπάγονται την επένδυση ενός μεγάλου ποσού, καθώς και την ανάληψη του ρίσκου που συνοδεύει την όποια ενασχόληση με μία τεχνολογία που απαιτεί εξειδικευμένη γνώση και της οποίας η απόσβεση εξαρτάται από την αποδοχή του κοινού.

Η Διάλογος, με την εμπειρία και την σιγουριά που συνοδεύει την μέχρι τώρα πορεία της στην Ελληνική αγορά, εισάγει μία νέα επιλογή – την επιλογή του Voice-Lease (Μίσθωση Αυτοματοποιημένης Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης).

Με μόνη απαίτηση την δέσμευση του πελάτη για μία συνεργασία ορισμένου χρόνου (δύο ή τριών ετών) η Διάλογος αναλαμβάνει πλήρως το κόστος και την ευθύνη ανάπτυξης και λειτουργίας της φωνητικής υπηρεσίας του πελάτη.

Με το νέο αυτό μοντέλο υπηρεσιών, η Διάλογος αποδεικνύει ότι διαθέτει την εμπειρία και τη σιγουριά για τις επιδόσεις των συστημάτων της. Το μοντέλο χρέωσης βασίζεται στην αυτοματοποίηση των υπηρεσιών και όχι στον αριθμό κλήσεων που δέχεται το σύστημα.

  • H αμοιβή της Διάλογος εξαρτάται μόνο από τις κλήσεις οι οποίες θα εξυπηρετηθούν χωρίς τη μεσολάβηση κάποιου εκπροσώπου του τηλεφωνικού κέντρου
  • Εγγυώμαστε το ελάχιστο επίπεδο αυτοματοποίησης
  • επιτρέπουμε στον πελάτη να μειώσει άμεσα το μέγεθος του τηλεφωνικού του κέντρου ή να προχωρήσει στην αύξηση του αριθμού υπηρεσιών, διατηρώντας το υπάρχον προσωπικό

Σε κάθε περίπτωση όμως, δεσμευόμαστε ότι θα καλύψουμε τις υπάρχουσες ανάγκες με μία αμοιβή που θα αποτελεί κλάσμα μόνο του κόστους των agents που θα απαιτούνταν για την ίδια εργασία.